– Els socis/es de l’AEPallars tenen dret a la utilització del rocòdrom situat al poliesportiu els Til.lers de Sort, pagant les quotes corresponents (anual, mensual, diari).
– Tramitem les llicències federatives tant de muntanya (FEEC) com de riu (FCP, RFEP).
– Podeu participar a les diferents activitats organitzades per la secció de muntanya de l’AEPallars.
– Podeu llogar la furgoneta del club (FORD TRANSIT D3F-SRW 300S KOMBI, 9 places) per desplaçaments relacionats amb activitats esportives, depenent de la disponibilitat.
– Podeu llogar esquís d’aproximació FREE-TREK, amb ganivetes i pells de foca per 4€. Disposem de 4 parells.
– Podeu realitzar cursos de piragüisme per a nens i adults que es realitzen a l’estiu, a preus especials.
– Podeu accedir a la utilització del canal de l’escola de piragüisme, en els horaris convinguts (estiu).
Mes de Juliol horaris del Kayak polo y Mes d´Agost truqueu al 608101033 per quedar el dia que vulgueu anar-hi.
– Podeu participar gratuïtament a la lliga de caiac-polo que es realitza durant els mesos de juliol-agost.
– Podeu gaudir d’una ajuda econòmica per al desplaçament a les competicions esportives oficials.
– L’AEPallars es fa càrrec de l’IVA del material que utilitzeu per a participar en les competicions esportives oficials.
– Preus especials per al curs d’esquí de muntanya.
– Podeu accedir als entrenaments de piragüisme (tecnificació) que es realitzen durant tot l’any, a canvi de compromís en l’assistència i participación a dues proves en la lliga nacional d’aigües braves.